Els incompetents de la Federació, que a data de 6 d'agost no son capaços de fer una simple confecció de grups i tampoc el calendari, falten menys de 20 dies i això es un circ. Fan que la Segona B, sigui una categoria de regional, amb poca importància, i ara s'han de portar els números del 1 al 11. Ara sol falta que obliguin a ficar marcadors manuals, res més per adaptar-se als temps àntics.

El dorsal 7, el de Jordi Pitarque, que va ser el que va portar amb la majoria de partits, la directiva del Reus, va decidir retirar el dorsal 7, en homenatge a Pitae. El Reus va enviar una petició, per poder evitar el 7 a les samarretes als partits, el dimarts ha donat la contestació i l'ha refusat. Aquí està l'escrit.


Por medio de la presente acusamos recibo de su atenta misiva en la que, en síntesis solicitan retirar el dorsal número 7 de la plantilla, en reconocimiento a la memoria  del jugador D. Jordi Pitarque Cepriá, tristemente fallecido.

En primer lugar, sirva la presente para expresar nuestro reconocimiento y comprensión  a tan loable iniciativa. Lamentablemente, y pese a lo encomiable de la misma, no podemos acceder a lo solicitado. La razón tiene su fundamento en que, de conformidad con las normas de aplicación, nacionales e internacionales, la relación de dorsales de las plantillas, como Uds. conocen, van desde el número 1 al número 25, com máximo. La norma no dispone en este sentido, lamentablemente, ninguna excepción a tal exigencia.

Por ello, sin perjuicio de que comprendemos sobradamente e incluso aplaudimos las motivaciones que les llevan a adoptar tales acuerdos, es menester indicarles que no nos encontramos  en disposición de autorizar de autorizar la propuesta remitida, al ir abiertamente en contra de la norma de aplicación.”